Go Back   Sports Central Message Boards > Community Discussion > The Lounge

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-02-2003, 12:18 AM   #1
Tom Rathman
Grizzled Veteran
 
Tom Rathman's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: Canada, eh.
Posts: 90
Tom Rathman is on a distinguished road
Default Britney Spears in Playboy?

Now that you've all came in to check the thread, I'd like to say what up, y'all?

I'm a newbie. Just joined. Looks good.

Go easy.

That is all.
__________________
Yeah...
Tom Rathman is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 12:38 AM   #2
digital7
Deep South
 
digital7's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Florida
Posts: 911
digital7 is on a distinguished road
Default

WTF? your not playing for Oakland anymore?
digital7 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 12:39 AM   #3
digital7
Deep South
 
digital7's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Florida
Posts: 911
digital7 is on a distinguished road
Default

btw, welcome
digital7 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 12:40 AM   #4
Aristides
All-Star Player
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 318
Aristides is on a distinguished road
Default

LMAO....Like you already....good one.

I was coming into say that Christina will before Britney but instead I'll say........Christina will before Britney.

Welcome and thx for the laugh
Aristides is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 02:55 AM   #5
Bran
Sports Virtuoso
 
Bran's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Canada
Posts: 3,714
Bran is on a distinguished road
Default

Lying about Britney posing in Playboy, not a good way to make friends.

Welcome.
Bran is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 11:44 AM   #6
air_canada
Youngster
 
air_canada's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Canada
Posts: 4,960
air_canada is on a distinguished road
Default

Welcome to the boards!
__________________
"It's not whether you win or lose, it's how you play the game." -Grantland Rice
"Grantland Rice can go to hell for all I care!" -Gene Autry
air_canada is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 12:56 PM   #7
Heathen
Don't call it a comeback
 
Heathen's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: Medicine Hat
Posts: 4,334
Heathen is on a distinguished road
Default

Indeed.... good to have another Canuck here....

.... Welcome to SC
__________________
Seattle Mariners | Medicine Hat Tigers | Calgary Flames | Seattle Seahawks
Portland Trailblazers | Medicine Hat Mavericks | Sunderland AFC | Calgary Roughnecks

tumblr | twitter
Heathen is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 01:44 PM   #8
RaviPachai18
Moderator
 
Join Date: Feb 2001
Location: Bermuda
Posts: 889
RaviPachai18 is on a distinguished road
Default

nice one!

welcome
__________________
No Comment
[ www.RPachai.com ]
[ www.lyricsH.com ]
RaviPachai18 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 09:48 PM   #9
Ellis
gymnopedist
 
Ellis's Avatar
 
Join Date: May 2003
Location: Hyde Park
Posts: 8,140
Ellis has a spectacular aura aboutEllis has a spectacular aura about
Default

i gotta give you props. That was pretty good.
Ellis is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2003, 01:32 AM   #10
JagZone
Jagadelic Since 1997
 
JagZone's Avatar
 
Join Date: Nov 2000
Location: Jacksonville, Florida
Posts: 444
JagZone is on a distinguished road
Default

LoL, there were 15 new topics in the lounge and I click that one first to find this!! LoL. Welcome aboard
__________________
Kevin Basarab
Now Open! >> JagsZone v6.0
JagsZone Lair
JagZone is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2003, 04:53 PM   #11
buckeyefan78
Happy Land
 
buckeyefan78's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 12,864
buckeyefan78 is a jewel in the roughbuckeyefan78 is a jewel in the roughbuckeyefan78 is a jewel in the rough
Default

Tom, you wise guy !
:bash:


LOL...good one.
buckeyefan78 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2003, 07:43 PM   #12
Marc
Administrator
 
Marc's Avatar
 
Join Date: Nov 2000
Location: Lake Wylie, SC
Posts: 26,476
Marc will become famous soon enough
Default

Hmm, I think I remember her ... You mean this Britney? Happy birthday, America!

Welcome. :wavey:
Attached Images
File Type: jpg britney51.jpg (27.8 KB, 92 views)
__________________
Marc James - SCMB Administrator | Sports Central Managing Editor & Founder
Teams: [Kentucky Wildcats] [Green Bay Packers] [Charlotte Hornets]
Follow on Twitter: @mnjames | @sportcentral
Marc is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2003, 11:45 PM   #13
Tom Rathman
Grizzled Veteran
 
Tom Rathman's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: Canada, eh.
Posts: 90
Tom Rathman is on a distinguished road
Default

Excellent.

God bless the stars and stripes.

And yes, Happy Birthday to my American neighbors!!
__________________
Yeah...
Tom Rathman is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2003, 12:04 AM   #14
Kornbix
Super Bowl or bust
 
Kornbix's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: The Mike Vick Ride
Posts: 3,172
Kornbix is on a distinguished road
Default

DUDE I THOUGHT SHE WAS FOR REQLA but nice way to atrract folks. Welcome.
Kornbix is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2003, 02:26 AM   #15
Richard the Lionheart
Krenzel/Owen Wilson 2008
 
Richard the Lionheart's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 3,869
Richard the Lionheart will become famous soon enoughRichard the Lionheart will become famous soon enough
Default

Her face looks pretty screwed up in that pick, Marc.
__________________
You don't need a weatherman to know which way the wind blows...
Richard the Lionheart is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 02:37 PM.